24 Ocak 2011 Pazartesi

Son Emişlerimiz

DSC08125
Emişlerimizi bitirmek istiyorum..

Artık; hani bitecekti sütüm kendiliğinden iki yaşına değdiğinde ayrılacaktı benden ağlayan gözleri var şimdi bana bakan azıcık bir sezide taşıyor pınarları incileri akıyor yanağına biraz daha diyorum sonra, başlamayan başlayamayan bir rejim misali

Gittikçe artan bir bağla bağlanıyoruz gibi, sütü değil beni içiyor gibi, sevgimi içiyor, damarlarımdan çektiği aşk gibi bizi birbirimizden ayıracak bir çare sadece kokum olsun istiyor burnunda, yüzünü sürüyor anne kokan saçlarıma, elini sürüyor.

Türlü bahaneler var kendimize söylediğimiz sebebimiz var...

Her şeye rağmen sadece gündüzleri başladık rejimimize, bir çok rejimli günü bıraktık ardımızda..

İki yıllık tutkuyu bitirmeye yitirmeye çalışıyoruz.

Artık herşey daha bir düzelecek ümit ediyorum yemesi, uykusu.. Şuan uykuda çok zorlanıyor hala nasıl uyuta bileceğimin şeklini oturtamadım iki yıldır tek yönyemimizi değiştirmeye uğraşıyoruz kolay olmayacağını biliyorum ve buna kendimi hazırlıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

GÜNLÜĞÜMDEN

1.ay (2) 11.ay (3) 12.ay (2) 13.ay (3) 14.ay (4) 15.ay (13) 16.ay (11) 17.ay (9) 18.ay (4) 19.ay (2) 2.ay (3) 2.yaş (8) 20.ay (8) 21.ay (5) 24.ay (2) 28.ay (3) 30.ay (3) 31.ay (3) 34.ay (4) 5.ay (4) 6.ay (4) Avcılar (3) Avcılar Parkında (3) Bayram Tatili (2) Beslenme (3) Bozcaada (2) Çim çim çimenlik (1) Çirkinmm (1) Çizgi Yazar (15) Çocuk Çocuğu Severmiş (1) Çocuk Yogası (4) Daha Yukarılara (2) defne su (22) Derya Doğuş Aşk (6) Derya Doğuş Düğün (2) DİŞLİ BEBEK (2) Doğumgünü (7) Doğuş ve Defne Su ile oyun hali (2) Duru (2) Eyeliner nasıl çekilir (1) Fethiye (5) Feyza (1) GEZENTİ (46) Gezmelik Antalya Tatili (4) Güneş-Kum (16) Her Fırsatta Havuz (5) Hoşgeldin Buse Bebek (3) İlgiden bıkan köpek (2) ilkleri (37) KAHKAHA (2) Kankiler (32) Kaynaktan (36) Kervansaray Lara (4) Kitap Kurdu (4) köy'DE (40) Lara (7) Limak Lara (4) Makyaj (3) Meraklı Minik (1) Mikrafona Konuş (1) Mina (4) Mina'nın Yeni Yaşı (1) Minamm (1) mini disco (2) Mini İzleyecekmiş (1) mp3 (37) Mutfak (7) Mutlu Yıllar (1) Müzik Keyfi (1) Nil (1) nil ile idil havuz sefası (1) Nil Sözlüğü (3) Nil'in Doğuşu (1) Nil'in Saçları (1) Numaracı (1) Oyalama taktikleri (2) Oyalama Taktikleri-2 (1) Oyuncak Fuarı (1) oyuncu (37) Özel Güneş Anaokulu'nda bir gün.. (2) parti kızı (39) Renkli Bloklarıyla Oynuyor (1) Saç düzleştiricisi ile bukle yapmak (1) Sağlık (15) Saklı Bahçe (2) Saklıkent (1) Saklıkent'in Soğuk Suyunda (1) Salıncakta Uçur Beni (1) Sapanca (2) Sarp (4) Serin Sarp (4) Sezonu Açtık (1) Son Emişlerimiz (1) Son Güneş (1) Su kuşu (6) Su'yu Tattı (1) Sukuşu Plajda (2) Süslü (2) Tacıda var (1) Tubi'nin Doğumgünü (1) Tuğba (4) Tuvalet Eğitimi (3) Tuvalet Eğitimi Gereç (1) Tuvalet Eğitimi Son (1) Tuvalet Eğitimine Başlıyoruuzz (1) Tüm Yaz Defne Su (1) TV saati (1) Unutkanlığa son verecek bitkiler (1) Utimm (2) Utku kolik (4) Uyku (2) Ümit Evlenirken (1) Vakvaklar (1) video (37) Yağız Sarp (1) Yağız Sarp Buluşma (1) Yalıköy (1) Yap(boz) (2) Yay Burcu (1) Yeni bir yıl (2) Yeni bir yıl sevdikleriyle (1) Yıldız Parkı (1)